Red Herring valitsi espoolaisen SN4 International Oy:n Euroopan lupaavimpien yritysten joukkoon

Arvostettu yhdysvaltalainen mediayritys Red Herring on valinnut espoolaisen, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen tuottajan SN4 International Oy:n sadan Euroopan lupaavimman yrityksen joukkoon. Voittajat valittiin Amsterdamissa järjestetyssä tilaisuudessa. Valintaa edelsi maaliskuun lopussa alkanut finalistiehdokkuuskierros.

Suomalaisyrityksiä TOP 100 -listalla on yhteensä 10, joiden joukosta SN4 on ainoa markkinointiin, asiakaskokemuksen mittaamiseen ja markkinoinnin automatisointiin keskittynyt yritys. Lopulliselle listalle valituksi tuleminen on yksi arvostetuimmista tunnustuksista, joita annetaan start up -yrityksille Euroopassa.

”Kiitämme Red Herringiä luottamuksesta liiketoimintaamme kohtaan. SN4 on nyt saanut riippumattoman tunnustuksen liiketoimintakonseptista, nopeasta kasvuvauhdista ja yhteiskunnallisesta vaikuttavuudesta. Tästä on hyvä kääntää katseet eteenpäin”, sanoo SN4 International Oy:n toimitusjohtaja Jukka Hyttinen.

SN4 International Oy on Suomen nopeimmin kasvava asiakaskokemuksen kehittämiseen ja markkinoinnin automatisointiin keskittynyt ohjelmistoyritys. Tuoreen Deloitte Fast50 -kasvuyrityslistauksen mukaan SN4 kasvatti liikevaihtoaan yhteensä 319 prosenttia viidessä vuodessa (2008−2012). Kasvuvauhti oikeuttaa 26. sijaan kaikki yritykset kattavalla listalla.

Red Herring on ollut yksi ensimmäisistä riippumattomista asiantuntijoista, jotka ovat rankanneet yritykset kuten Facebook, Twitter, Google, Yahoo, Skype, Salesforce.com, YouTube ja eBay lupaavimpien kasvuyritysten joukkoon.

”Lupaavimpien kasvuyritysten valinta ei ole ikinä helppoa. Katsoimme läpi satoja kandidaatteja ennen finaalikierrosta. Joka vuosi kilpailusta tulee entistä tiukempi. SN4 International Oy:llä on hyvä visio, kasvuvauhti ja innovaatio liiketoiminnassaan, minkä takia se tuli valituksi Euroopan lupaavimpien kasvuyritysten joukkoon”, toteaa Alex Vieux, Red Herringin toimitusjohtaja ja kustantaja.

Red Herring valitsi innovatiivisimmat yritykset kvalitatiivisten ja kvantitatiivisten mittareiden mukaan. Niihin kuuluivat kasvuvauhti, teknologinen innovatiivisuus, johdon toimintakyky, liiketoimintastrategia ja markkina-asema.

Lista Euroopan lupaavimmista kasvuyrityksistä on nähtävissä osoitteessa: http://www.redherring.com/events/red-herring-europe/2014winners/

100_Europe_Winner-small